Get in touch
041 355 229
info@center-aloevera.si

Pogoji poslovanja

1. Pravice kupca:

Kot kupec imate vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot). Veljajo vse označene cene in druge ugodnosti (popusti, način dostave, soudeležbe pri poštnini…), vidne na dan oddaje naročila. V kolikor ni drugače označeno, veljajo cene izdelkov od pričetka prodaje do odprodaje zalog. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani, in potrjenimi ob oddaji naročila. Vse cene v spletni trgovini so označene v EUR, z vključenim davkom 9,5 % ali 22 %, razen če je navedeno drugače. Kodeks ravnanja po ZEPT (Zakon o elektronskem poslovanju na trgu). Podjetje posluje v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. Več o tem na spodnji povezavi. Vlada RS, Ministrstvo za gospodarstvo: http://www.mg.gov.si/index.php?id=11486.

 

2. Starostna zahteva:

Udobje in varnost vseh v našem lepotnem centru sta nam pomembna. Dojenčkom, otrokom in gostom, mlajšim od 18 let, dovoljujemo vstop samo s spremstvom staršev na sestankih, rezervacijah ali drugačnega bivanja v objektih.

 

3. Rezervacija in spreminjanje terminov

Pokličite nas na +386 (0) 41 355 229, pišite nam na info@center-aloevera.si ali preprosto opravite rezervacijo preko spleta, da rezervirate vse termine. Za rezervacijo preko spleta ni potrebno plačilo v naprej. Prosimo vas, da spremembe ali odpovedi rezervacije sporočite 24 ur pred terminom po telefonu +386 (0) 41 355 229 ali po e-pošti na info@center-aloevera.si. V kolikor storitve ne odpoveste v roku 24 ur pred rezerviranim terminom, vam bo izdan račun v vrednosti 50% cene storitve. Račun mora biti poravnan v roku 7 delovnih dni. V primeru, da zapadlih obveznosti ne poravnate, bo zadeva predana pristojni odvetniški pisarni.

 

4. Prihod

Prosimo, da prispete 5 minut pred predvidenim časom termina. Če zamujate na termin, bomo morda morali tretma skrajšati ali odpovedati, morda pa bo še vedno veljala celotna predvidena pristojbina za storitev.

 

5. Udobje

Ne glede na to, ali gre za sobno temperaturo, količino masažnega pritiska, število blazin ali stopnjo pogovora, nas obvestite o vseh željah. Naše delavke so usposobljene za spoštovanje vašega udobja in zasebnosti. Med vsemi tretmaji je telo popolnoma pregrnjeno, razen na predelu, na katerem se obdeluje. Spodnje perilo za enkratno uporabo je na voljo za masaže in tretmaje telesa.

 

6. Mobilni telefoni / tehnologija

Da bi ohranili mir v našem lepotnem centru, s spoštovanjem prosimo, da mobilne telefone ob vstopu v terme onemogočite oz. utišate. Če bi radi delili svoje izkušnje pred tretmajem ali po njem, je naš socialni medij za Instagram in facebook @center.aloevera.

 

7. Spa bonton

Na našem območju vas prosimo, da vljudno spoštujete naše osebje, prostore, politike lepotnega centra in užitke drugih gostov. Delujemo v zelo pozitivnem, profesionalnem in ljubečem okolju. Upoštevajte, da vstop v lepotni center ALOE VERA in povabila k ponovni rezervaciji prepuščamo naši presoji.

 

8. Osebje

Vsi delavci v lepotnem centru ALOE VERA so certificirani za svoje storitve. Vedno vas bo oskrbel skrbni, usposobljeni strokovnjak. Celotno osebje v našem lepotnem centru je ženskega spola, razen maneger. Če vaši najljubši delavecnna dan tretmaja ne bo na voljo, ga bo nadomestil enako skrben in usposobljen član naše ekipe.

 

9. Posebni premisleki

Za kakršne koli dodatne prehranske zahteve, alergije, stanja (vključno z nosečnostjo) ali invalidnosti, ki niso bile priporočene v času rezervacije, se obrnite na nas, da bomo lahko pomagali pri ustreznih odločitvah ali spremembah. Medtem ko je poskrbljeno za vse, lepotni center ALOE VERA ne more zagotoviti,bda je kateri koli od naših tretmajev (ali gostinstva) popolnoma brez sledi alergenov ali primeren zankatero koli zdravstveno stanje. Pred tem se posvetujte s svojim zdravnikom ali zdravstvenim delavcem. Bolniki, ki se zdravijo zaradi kroničnih zdravstvenih stanj ali raka, potrebujejo pisno dovoljenje zdravnika.

 

10. Nosečnost in dojenje

Zaradi povečane občutljivosti in različnih hormonskih sprememb med nosečnostjo obstaja nekaj kontraindikacij za tretmaje in posebnih previdnostnih ukrepov za nosečnice ter doječe matere. Priporočamo, da se pred rezervacijo zdravljenja posvetujete s svojim zdravnikom.

 

V prvem trimesečju (12 tednov) lahko ponudimo naslednje storitve:

– Klasična manikira / pedikura z laki (minus masaža).

– Barvanje trepalnic in obrvi (hormonske spremembe med nosečnostjo lahko vplivajo na razvoj odtenkov). Preskusni obliž je potreben 48 ur pred niansiranjem, tudi če je bilo barvanje opravljeno že prej.

 

Po prvih 12 tednih nosečnosti in med dojenjem ponujamo:

– Masaže (minus aromaterapija / globoko delo tkiva)

– Nege obraza (brez uporabe IPL+RF laserja)

– Depilacije (pričakujte povečano občutljivost / tveganje).

– Manikira in pedikura (pričakujte povečano občutljivost / tveganje).

– Keratinsko vihanje trepalnic

– Barvanje trepalnic in obrvi (hormonske spremembe med nosečnostjo lahko vplivajo na razvoj odtenkov). Preizkusni obliž je potreben 48 ur pred niansiranjem, tudi če je bilo barvanje opravljeno že prej.


Za vse noseče in doječe goste je treba podpisati dodaten obrazec za soglasje. Zaradi navodil proizvajalcev so med nosečnostjo kontraindicirana vsi drugi tretmaji, vključno z nego obraza, pilingi in gel-lakom. Če imate kakršne koli pomisleke glede občutljivosti, se pred rezervacijo posvetujte s svojim zdravnikom. Nosečnost in dojenje Zaradi povečane občutljivosti in različnih hormonskih sprememb med nosečnostjo obstaja nekaj kontraindikacij za tretmaje in posebnih previdnostnih ukrepov za nosečnice ter doječe matere.


Priporočamo, da se pred rezervacijo zdravljenja posvetujete s svojim zdravnikom.

 

11. Zdravje

Pred kakršnim koli tretmajem uporabite naše obrazce za posvetovanje, da razkrijete svojo zdravstveno zgodovino, zaposlenim v lepotnem centru ALOE VERA, vključno z vsemi zdravstvenimi težavami, že obstoječimi poškodbami, nalezljivimi boleznimi, kožnimi težavami, alergijami in nosečnostjo. Če so se vaše zdravstvene razmere spremenile od prvega izpolnjevanja obrazcev, vas prosimo, da nam to čim prej in pred naslednjim tretmajem sporočite, da omogočimo potrebne prilagoditve. Če kadar koli med našimi storitvami naletite na nelagodje, takoj obvestite enega od naših zaposlenih.

 

12. Izjava o omejitvi odgovornosti

Lepotni center ALOE VERA ni medicinski center in ne more svetovati glede primernosti ali ustreznosti katerega koli našega tretmaja za katero koli zdravstveno stanje ali združljivost s katerim koli zdravilom na recept ali strokovno nadzorovanim zdravilom. Kakršnih koli informacij, ki jih posreduje lepotni center ALOE VERA, vključno z zaposlenimi ali zastopniki, ne bi smeli razumeti kot nadomestek za strokovno zdravniško pomoč. Lepotni center ALOE VERA vam lahko zavrne tretmaje, če menimo, da lahko katero od vaših zdravstvenih stanj škoduje vam, našemu osebju ali drugim strankam. Lepotni center ALOE VERA, njegove zaposlene, zastopnike in ponudnike tretjih oseb sprostite odgovornosti in odgovornosti za kakršno koli smrt, poškodbo, izgubo, zamudo, nevšečnosti ali škodo, ki jo povzroči tretma, tudi če lepotnemu centeru ALOE VERA posredujete “zdravniško dovoljenje” od zdravnika, ki dovoljuje tretma, ali če lepotnemu centeru ALOE VERA napačno predstavite ali ne razkrijete svojih zdravstvenih stanj ali sprememb v svoji

zdravstveni anamnezi pred kakršnim koli tretmajem.

 

13. Zasebnost

V našem Obvestilu o varovanju osebnih podatkov in varnostni politiki je razloženo, kako ravnamo z osebnimi podatki, ki jih lahko zbiramo od vas. Zahtevajte kopijo po e-pošti na info@center-aloevera.si.

 

14. Obvestilo o varovanju osebnih podatkov

Zagotavljamo vam popolno varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu oz. rezervaciji soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike. Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da v roku 15 dni začasno ali trajno prenehamo porabljati vaše podatke za namene neposrednega trženja. Zahtevajte kopijo po e-pošti na center-aloevera.si.

 

15. Varnostna politika

Lepotni center ALOE VERA uporablja interni trgovski objekt Stripe za svoje spletne transakcije s kreditnimi karticami. Za več informacij o Stripe in spletnih plačilih s kreditnimi karticami obiščite www.stripe.com. Spletni nakup je popolnoma varen. Uporabljamo najsodobnejše ukrepe za varovanje vaših zaupnih podatkov. Pri plačevanju s plačilno kartico vas sistem za izvedbo plačila začasno preusmeri na posebno stran za plačevanje, kjer so vsi podatki še dodatno zaščiteni s kodirnim ključem. Vse vaše podatke, ki jih vpišete za potrebe izvedbe nakupa ali pri registraciji, skrbno hranimo in jih v nobenem primeru ne posredujemo katerikoli tretji osebi. Vsi vaši zaupni podatki, ki se prenašajo po internetu, so ustrezno kodirani, tako da ni možnosti, da bi jih lahko razbrala kakšna tretja oseba.

 

16. Darilni boni

Darilni boni veljajo 6 mesecev in jih je mogoče unovčiti za navedene tretmaje ali pa uporabiti originalno vrednost nakupa za druge izbrane storitve. Številke darilnih bonov morate navesti ob rezervaciji tretmaja in jih predložiti ob prihodu. Če termin odpoveste ali prestavite manj kot 24 ur prej, se vam ob koriščenju zaračuna 50% vrednost storitve. Darilnih bonov ni mogoče zamenjati za gotovino ali jih uporabiti za nakup izdelkov, darilnih bonov ali paketov/promocij s popustom. Darilni bon shranite na varnem, saj ga v primeru kraje ni mogoče zamenjati.

V primeru pretečenega bona si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo 50% vrednosti.


17. Koriščenje kupona 8 + 1 gratis

V našem lepotnem centru lahko stranke pri koriščenju obiskov zbirate kupon, ki vam prinaša brezplačen 9. obisk. Kupon dobite pri receptorki po opravljeni storitvi. Na kuponu je 8 prostih mest. Po vsaki opravljeni storitvi, se receptorka podpiše in zabeleži datum storitve na kupon. Ko zapolnite vseh 8 mest, naslednjič storitev v povprečni vrednosti plačanih dobite brezplačno.

 

18. Vrsta plačila

PLAČILO Z GOTOVINO OB PREVZEMU

Naročeno blago plačate z gotovino ob dostavi na vaš naslov. V primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.

 

PLAČILO AVANSA NA RAČUN

Naročeno blago plačate z univerzalnim plačilnim nalogom UPN:

– v spletni banki (Klik, Abanet, Banka In…),

– na kateri koli banki ali pošti v Sloveniji.


Vse potrebne podatke za plačilo avansa na naš račun vam bomo ob potrditvi nakupa poslali na vaš e-poštni naslov.

 

PLAČEVANJE S STRIPE RAČUNOM

Pri plačilu s Stripe računom poteka plačilo preko ponudnika www.stripe.com, ki velja za varen način plačevanja s kreditnimi karticami preko spleta, v realnem času ob takojšni spletni avtorizaciji. Pri izbiri plačila preko Stripe sistema vas bo naše spletno mesto preusmerilo na varno stran Stripe sistema plačevanja s kreditnimi karticami. Izpolnili boste plačilni obrazec, po zaključku procesa pa preverite vse navedene podatke in potrdite plačilo. Po vaši potrditvi vas sistem vrne na našo spletno stran.

 

19. Politika dostave

Po spletnem naročilu boste prejeli e-poštno potrditev s podrobnostmi o naročilu (če ste navedli svoj e-poštni naslov). Običajno bomo potrdili prejem vašega naročila v nekaj minutah po naročilu. Vaše blago bomo poskušali poslati po pošti isti ali naslednji delovni dan kot vaše naročilo; če pa blago ni na voljo, bo dostava trajala malo dlje. Pri naročilu po telefonu bo z vašim naročilom izpisan davčni račun. Za naročila nad 50 € je dostava brezplačna.

Pošiljke pošiljamo po Pošti Slovenije (dostava traja približno 1 – 4 dni) ter ponudniku pošte GLS(dostava traja približno 1 – 4 dni). Za mednarodne poštnine se obrnite na nas za ponudbo. Če želite povprašati o dostavi, nam pišite na info@center-aloevera.si

 

20. Pravilnik o vračilih in reklamacijah

Če iz katerega koli razloga niste popolnoma zadovoljni z nakupom, vam nudimo 30-dnevno garancijo za vračilo denarja od trenutka, ko prejmete blago. Če v tem času niste zadovoljni, nam pišite na info@center-aloevera.si. Ta politika vračila kupnine ne velja za blago, ki je bilo obrabljeno ali uporabljeno,  oškodovano po dobavi ali če je bil izdelek poskušan spremeniti ali če je padel ali je pokvarjen. Vse izdelke je treba vrniti v prvotnem stanju. Če ste se odzvali na kateri koli izdelek, ki ste ga uporabili, in želite zamenjavo ali vračilo kupnine, običajno zahtevamo, da izpolnite obrazec za poročanje proizvajalcu. Vse povratne poštnine in stroške zavarovanja plača kupec, vendar jih lahko povrnemo v primeru kakršne koli napake z naše strani. Priporočamo, da izdelek vrnete preko zavarovane, priporočene pošte. Med tranzitom prevzemate tveganje za izgubo, krajo ali poškodovanje blaga; zato vam svetujemo, da pri poštnem prevozniku sklenete zavarovanje pošiljke.

 

21. Spletna stran

Vse trditve, ki so navedene na spletni strani www.center-aloevera.si, ni nujno, da so resnične. Nekatere slike so simbolične.

 

22. Registracija

Registracija je brezplačna in brez obveznosti. Registracija ni pogoj za nakupovanje preko spleta, vendar pa registrirani uporabniki lahko izkoriščajo vrsto ugodnosti in prednosti.

 

23. Cenik

Vse cene so v EUR in vsebujejo 22% DDV. Veljavnost cenika od 14.9.2022. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.

 

24. Reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi lepotnega centra ALOE VERA podjetja Lepotni Center Aloe Vera d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Lepotni center ALOE VERA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Share by: